';

پتو یک نفره مسافرتی سوفیا طرح قلب

توضیحات
پتو یک نفره مسافرتی سوفیا طرح قلب از برند محبوب شادیلون. پتو سوفیا دارای ویژگی‌‌هایی می‌باشد که که در زیر به آنها میپردازیم.

خرید عمده پتو سوفیا

جنس پتو

پتو های مسافرتی عمدتا در انواع مختلف تولید می‌شوند پتو مسافرتی سوفیا از الیاف پلی استر تولید شده که نوعی از الیف مصنوی در صنعت نساجی می‌باشد که به مرور زمان جایگزین پنبه و نخ شده است که ویژگی‌ و مزایای خاص خودش را دارد. پتوهای الیاف پلی استر بسیار نرم، سبک و گرم و بادوام می‌باشد. شستشو این نوع پتوها بسیار آسان‌تر از سایر پتوهاست  و قابلیت خشک شوندگی سریع دارند.

یکی از از بزرگترین ویژگی‌های این نوع الیاف ضد آلرژی بودن آن است و همچنین ضد رطوبت و بو گرفتگی می‌باشد که در نتیجه آن میتوانید خوابی لذت بخش را تجربه کنید.

تکنولوژی COTEMA یکی از بروزترین فناوری‌های دنیا در صنعت نساجی می‌باشد که در تولید این نوع پتو استفاده شده است.

قیمت و استفاده

یکی دیگر از ویژگی‌های پتو سوفیا قیمت آن است که با توجه به اینکه در تیراژ بالا در کارخانه نوبافت شادیلون تولید می‌شود از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه و از لحاظ  کیفی بسیار نرم و لطیف است و برای پوست‌های حساس نیز مناسب است. پتو سوفیا بسیار مناسب جهت هدیده دادن می‌باشد.

این پتو میتواند گزینه مناسبی برای تزیین و پوشاندن تخت باشد. وجود یک پتو کم حجم در کمد خانه هر فرد ضروری است. اگر در هر فصلی مسافرت میکنید یا در میان راه خواستید استراحت کنید بدون شک پتوهای مسافرتی اقلام ضروری به حساب می‌آیند. به دلیل کم حجم بودن در ماشین و یا ساک شما به راحتی جای میگیرند و جابجایی را برای شما بسیار راحت میکنند. حتی از آن میتوان به عنوان شال مبل نیز استفاده کرد.

طرح‌و نقش پتو و نحوه شست شو

همان طور که تصاویر میبینید پتو مسافرتی یک نفره سوفیا دارای دو طرح قلب و طرمه است که به صورت برجسته تولید می‌شود، حاشیه پتو کاملا دور دوزی شده است که این امر باعث جلوگیری از نخ کش شدن پتو هنگام استفاده و شستشو می‌شود.

پیشنهاد ما برای شستشو پتو مسافرتی سوفیا استفاده از آب سرد و پودر بدون آنزیم است و برای لطافت بیشتر از نرم کننده و خوشبو کننده میتوان استفاده کرد. شما میتوانید سایر پتوهای مسافرتی را با کلیک کردن بر روی آن مشاهده کنید.

مشخصات
  • سایز: 160*200
  • جنس: پلی استر
  • وزن: 800 گرم
  • تعداد در هر کارتن: 30 عدد
  • طرح: گل برجسته
  • شستشو: قابل شستشو در ماشین لباسشویی

برای آگاهی از قیمت پتو مسافرتی سوفیا و دیگر محصولات شادیلون و برای ثبت سفارش آن به صورت عمده با ما در تماس باشید.

09151562374 خوشخو
دیدگاه
اشتراک گذاری
پاسخ دهید