';

پتو یک نفره مسافرتی ماندانا طرح هشتی

توضیحات
پتو یک نفره مسافرتی ماندانا طرح هشتی از برند محبوب شادیلون. سفری گرم و خوشی را برای شما آرزو داریم.

فروش عمده پتو مسافرتی ماندانا

پتو ماندانا از الیاف پلی استر تولید شده که از جمله الیاف مصنوعی در صنعت نساجی می باشد و جایگزین مناسبی برای پنبه و نخ طبیعی است. این الیاف بسیار نرم، گرم و بادوام و ضد آلرژی هستند و رطوبت و بو نمی گیرند که در نتیجه می تواند به راحتی خواب شما نیز کمک کند. پتو یک نفره مسافرتی ماندانا طرح هشتی از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه و از لحاظ کیفی بسیار نرم و لطیف است و برای پوست های حساس نیز مناسب است.

این پتو برای یک نفر گزینه‌ی مناسبی است و می‌توان از آن برای پوشاندن و تزیین تخت نیز استفاده کرد. وجود یک پتو سبک و کم‌ حجم در کمد خانه‌ ی هر فردی ضروری است. اگر در فصل سرما مسافرت می‌ کنید یا در بین راه به استراحت نیاز دارید، بدون شک پتو های مسافرتی از اقلام ضروری به‌ حساب می‌ آیند. گفتنی است که وزن کم و ابعاد مناسب این محصولات، حمل و جا به‌ جایی آن‌ ها را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند.

این محصول با تکنولوژی COTEMA تولید شده که از بروزترین فناوری های دنیا در صنعت نساجی می باشد.

نقش پتو یک نفره مسافرتی ماندانا طرح هشتی، برجسته است و حجم کمی دارد که حمل آن را آسان می کند و برای هدیه دادن نیز میتواند مناسب باشد. حاشیه پتو ماندانا کاملا دور دوزی شده که از نخ کش شدن پتو هنگام استفاده و شستشو جلوگیری میکند.

پیشنهاد ما برای شستشو پتو مسافرتی ماندانا این است که از آب سرد و پودر بدون آنزیم استفاده شود و برای لطافت بیشتر از نرم کننده نیز می توان استفاده کرد. از طریق این لینک میتوانید سایر پتوهای مسافرتی را مشاهده کنید.

مشخصات
  • سایز: 200*150
  • جنس: پلی استر
  • وزن: 1.400 کیلوگرم
  • تعداد در هر کارتن: 14 عدد
  • طرح: گل برجسته
  • شستشو: قابل شستشو در ماشین لباسشویی

برای آگاهی از قیمت پتو مسافرتی ماندانا و دیگر محصولات شادیلون و برای ثبت سفارش آن به صورت عمده با ما در تماس باشید.

09151562374 خوشخو
دیدگاه
اشتراک گذاری
2 دیدگاه در مورد این پست وجود دارد
  1. فروشگاه دیبا
    20 سپتامبر, 2022, 4:44 ب.ظ

    فوق العادس

پاسخ دهید